Bestron DBB2300E vacuum cleaner zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bestron DBB2300E vacuum cleaner zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Marcel van Uem 23-11-2013

Onze oude stofzuiger gaf de geest en wij hadden snel een nieuwe nodig.Maar onze budget was beperkt en waren gedwongen een goedkoper stofzuiger te zoeken.Wij hadden eerst een Philips stofzuiger.Altijd goed gedaan,maar ook die stofzuigers gaan vroeg of laat het loodje leggen.Maar naar zoeken op internet,kwam ik terecht bij deze Bestron.En bij Neckerman was deze ook nog eens in de aanbieding.Dus bestellen maar.De volgende dag was die stofzuiger al in huis.Doos uitgepakt en de eerste indruk was een degelijke stofzuiger die er ook nog eens kek uitziet.Past wel bij onze stijl.Dan het gebruik.En ik was aangenaam verrast.Het deed het prima.Beter dan ik verwacht had,voor dat geld.Het zoog alles prima op en ook haren van de honden op tapijt was geen probleem voor de Bestron.En de zuigkracht is traploos te regelen. Ook de snoer was voor ons huis lang zat.Misschien voor grotere woningen zou een langere snoer wensbaar zijn.En met die stang erbij,heb je een behoorlijke radius.Ik zag op reviews,dat sommigen die stang te kort vinden.Het is ook korter dan die van de Philips,maar wij zijn niet echt groot,dus voor ons was dat geen probleem.Voor langere personen,zou het misschien een lastiger probleem zijn.Verder is de stofzuigerslang van een goedkopere soort,maar bij normaal gebruik,kan zo'n slang ook lang meegaan.Het vervangen van de zak is een fluitje van een cent en de stofzuiger is makkelijk op te bergen.Conclusie:Voor dat bedrag is het een meer dan goede stofzuiger,waar je veel profijt van hebt.En het ziet er ook nog eens mooi uit.Wel het internet afstruinen,want ik heb prijzen gezien van 39 tot 84 euro!Dus dat verschild nogal.Waar dat aan ligt!?Mijn advies,deze stofzuiger is het overwegen waard.”
zuigkracht: 8
duurzaamheid: 8
gebruiksgemak: 8
En Stofzuigerzakken voor deze stofzuiger zijn makkelijk te verkrijgen,bijvoorbeeld bij Bol.com,Blokker en Plentyparts.